Huvudförvaltare i Minneberg är Ewa Hellströmer som är kundansvarig förvaltare för både samfälligheten och de fyra bostardsrättsföreningar som ingår i samfälligheten. Biträdande förvaltare är Jacob Norgren. Du kan nå förvaltaren via mejl eller telefon till Fastighetsägarnas kundservice på forvaltare@fastighetsagarna.se eller 08-617 76 00.
En förvaltningsexpedition finns i Panncentralen, Svartviksslingan 93.
Öppettider
Tisdagar |
kl 07.15 - 08.00 |
fastighetsskötare |
Onsdagar | kl 09.00 - 11.00 | förvaltare (i mån av tid även fastighetsskötare) |
Torsdagar | kl 16.00 - 17.00 | fastighetsskötare, ej öppet under sommarsemester |
På expeditionen kan du bland annat köpa filter till lägenhetens olika luftventiler, lysrör m m.
På expeditionen har du bland annat möjlighet att köpa filter till lägenhetens olika luftventiler samt lysrör och glimtändare till köks- och badrumsbelysning.
När du har hyrt någon av samlingslokalerna Båtviken eller Badviken får du mobil access av Fastighetsägarna Service. Är man i behov av fysisk nyckel kan en sådan hämtas i Panncentralen. Se ovan för öppettider.
Utifrån förvaltningsavtalet med FÄS kan du ta hjälp av kundservice som är din första kontaktväg som boende och kan hänvisa dig rätt. Du kan här får svar på frågor om t ex försäljning av bostadsrätt, panter, avgifter, hyror, uthyrning i andra hand, bostadssociala frågor (exv störande grannar), råd vid ombyggnation, trygghetsfrågor, stadgefrågor, namnändring av skylt på dörr eller i port, m.m.
FÄS kundservice har öppet måndag till torsdag 07.00 – 17.00 och fredag 07.00 – 16.00.
Här får du hjälp med alla typer av ärenden.
Du kan kontakta dem via telefon eller mejl enligt nedan:
Telefon 08-617 76 00
E-post kundservice@fastighetsagarna.se
Felanmälan kan göras dygnet runt till Fastighetsägarna Service.
Du som har en smart telefon kan ladda ner boendeappen för att hitta information om just ditt boende, anmäla ett ärende till kundservice eller göra en felanmälan.
Du laddar ner appen via Google Play eller App Store. Sök på Boendeappen Avy.