Felanmälan och önskemål om bokning av parkeringsplats
Nacka Drift & Skötsel AB
Vardagar 8.00–16.00
Tel. 073-551 37 45
E-post: info@nackadrift.se
Du är skyldig att anmäla alla fel och brister som uppstår i din lägenhet. Du kan bli ersättningskyldig om du inte anmält felet. Brf ägare har eget ansvar för allt utom vatten, avlopp och el.
Vid akuta olyckor utanför kontorstid kontaktas Jouren på 08-18 70 00, gäller tex. el och vattenskador.
Gäller det felaktigheter/olyckor i lägenheten, tvättstugor eller övriga utrymmen kontakta Nacka Drift och Skötsel angående sånt som åligger föreningen att åtgärda. Detta sker på https://www.nackadrift.se/kundzon-1.html då dom är runt och arbetar i olika föreningar.
Vid brådskande ärende kontaktas Nacka Drift och Skötsel på 073-551 37 45.
Se ansvarsområden i stadgarna på hemsidan.
Nacka Drift och Skötsel kan kontaktas gällande skador arbeten som föreningen ej bekostar, men då sker det mot faktura som ni själva betalar.
Hissen ur funktion – ring Nacka Hiss direkt, numret står på anslagstavlan i porten.
Felaktigheter med avier eller andra ekonomiska papper – kontakta HSB Stockholm 010 442 11 00.
Felaktigheter i garaget – kontakta Nacka Drift och Skötsel, kontaktuppgifter i porten.
Uppdatera styrelsen vid större ärenden såsom vattenläckor, inbrott eller annat av betydelse.