Valberedning 2024

Inger Hedström Sikvägen 3
Ann-Marie Brolund (Sammankallande) Sikvägen 15
Maria Ahlgren Sikvägen 17

Telefonnummer till valberedningen finns uppsatta i porten.
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Är du intresserad av ett förtroendeuppdrag i Brf Siken, eller vet du kanske någon annan som skulle vara perfekt?

Val av Brf Sikens styrelse och övriga förtroendeuppdrag sker på årsstämman, men för att vi i valberedningen ska kunna ta fram förslag på en så bra styrelse som möjligt är det viktigt att vi får in nomineringar. Vill du skicka in en nominering eller har du frågor eller funderingar kring vad styrelsearbetet innebär? Tveka inte att höra av dig på valberedning@siken.nu

Har du inte suttit i en föreningsstyrelse tidigare är det mycket som känns nytt i början. Nytt och kul! Du skaffar dig dels generella kunskaper i ett styrelsearbete, och du får massor av specifik kunskap kring boendefrågor. Det är nyttig kunskap för både dig och medlemmarna. Styrelsearbete ger också bra kontakter inom andra områden och du blir en betydelsefull person för medlemmarna; som normalt sätter stor tillit till styrelsen. Det finns även möjlighet att via HSB Stockholm delta i kurser om styrelsearbete.