Följande ärenden besvaras inte av styrelsen utan ska alltid tas direkt med HSB Stockholm:
HSB Felanmälan och Medlemsservice
Telefon: 010-442 11 00
Felanmälan Jour (utanför kontorstid, akuta ärenden): 08-695 00 00
Epost: service.stockholm@hsb.se
Webb: www.hsb.se/felanmälan
Öppettider:
Mån - ons & fre 08.00-16.30. Tors 08.00 - 18.00.
Vid problem med bredbandet som ingår i avgiften kontakta Bahnhofs Kundtjänst.
Telefon: 010 510 00 00
Öppet:
Vardagar 8-18
Helger: 10-14
Felanmälan skadedjur
075-245 10 00
Kundtjänsten är öppen vardagar 7-18
(Föreningen är försäkrad hos Folksam som behöver uppges vid anmälan)
Felanmälan vid problem med hissarna
Telefon: 020-41 8000
Felanmälan kan även göras via e-post vid icke akuta ärenden.
Epost: info@nackahiss.se
Om du inte finner svar på hemsidan i något ärende, eller har något annat meddelande till BRF Skarpöhöjdens styrelse kan du alltid skicka ett mail till oss.
Var noga med att ditt mail innehåller följande information:
Mail skickas till:
info@skarpohojden.se
Räkna med ett par dagar för svar.