Felanmälan kan göras via telefon 010-442 11 00 måndag-onsdag & fredag 08.00-16.30, torsdag 08.00-18.00 och dygnet runt via HSB:s hemsida: hsb.se/felanmalan
Vid allvarliga fel på kvällar och helger, som inte kan vänta till kontorstid
problem med kranar, vattenledningar, el eller annat, ring Securitas Jourmontör 08-695 00 00. Vi har avtal som innebär att de skickar rätt hjälp, och deras tekniker har nycklar till våra driftutrymmen. Fakturan kommer till dig eller föreningen beroende på felets art.
I varje hiss finns telefonnummer till ITK AB.
Ring 08-564 350 10 om fel uppstått eller om det är problem med hissen.
Larmknappen (nödtelefon) i hissen kopplar dig till en larmcentral där en operatör svarar och kan prata med dig. Operatören kan sedan koppla in ITKs servicepersonal. Nödtelefonen testas på den årliga besiktningen av hissen.
Felanmälan görs till Tele2.