HSB Servicecenter blir Kund- och Medlemsservice

21 februari 2017
HSB

Hej! För att förbättra servicen på HSB Stockholm har Servicecenter och förvaltningsassistenterna på kontoren i Akalla och Haninge blivit HSB Kund- och Medlemsservice sedan årsskiftet. 

För er innebär det att ni får en styrelsekoordinator som ersätter er tidigare kundkoordinator. Jag heter Hanna Neumann och är er styrelsekoordinator. Jag kommer att hjälpa er med till exempel idéer och synpunkter eller vardagliga rutiner som överlåtelser, kontrolluppgifter eller generella medlemsfrågor.

Ni når mig lättast genom att kontakta Styrelseservice på telefon: 010-442 12 00 eller på mejl:styrelseservice.stockholm@hsb.se 

Det går också bra att lägga ett ärende via www.hsb.se/stockholm/kontakt eller logga in i 
HSB Portalen – som ni når genom att logga in på www.hsb.se/stockholm. Gällande era avtal med HSB Stockholm kommer ni att ha kontakt och löpande dialog med er Key Account Manager (Kundansvarig/KAM). 

HSB Kund- och Medlemsservice kommer att jobba i geografiska kundteam. Det gör att kundteamen på sikt kommer att ha ännu bättre kännedom om er bostadsrättsförening och att ni som kunder och/eller medlemmar ska få ännu snabbare hjälp med era ärenden.

Era boende medlemmar kontaktar enklast Kund- och Medlemsservice på: 
010 442 11 00
service.stockholm@hsb.se
www.hsb.se/stockholm/kontakt eller genom att logga in i HSB Portalen. 

Jag ser fram emot ett fortsatt gott samarbete under 2017!

Med vänliga hälsningar 
Hanna Neumann