Bokningar

Swish

Alla bokningar i BRF Vänern efter 20 november 2022 bör betalas med swish. Swish nummret är 1232783827.

• Betalning sker i samband med bokningen, avbokar du mindre än 24h innan betals första dygnet. Avbokning innan 24h innan betalas hela bokningen tillbaks.
  • Väljer du att inte betala med Swish utan väljer att får kostnaden på din faktura betalas även en administrationsavgift på 100kr, eller om du ej betalt i tid.
  • Bastu 20kr/gång.
  • Övernattningslägenhet 300kr/dygn går att boka 5 dygn i sträck.
  • Föreningslokal 300kr/dygn går att boka 3 dygn i sträck.

BOKNING AV FÖRENINGSLOKALEN

Bra att veta:

• Detta kostar 300 SEK per dag och gång.
  • Bokning görs via bokningsystemet (samma system som du använder för att boka tvättstugan) via mobilen, webbläsaren eller direkt i den digitala bokningstavlan.
  • Bokningen gäller från kl 12.00 på bokningsdagen fram till kl 12.00 påföljande dag.
  • För att gå in i lokalen så använder du din nyckelbricka.
  • Se till att lokalen lämnas i gott skick och väl städad. Anmäl eventuella skador direkt till styrelsen på info@brfvanern.se

BOKNING AV ÖVERNATTNINGSRUM

Bra att veta:

• Föreningen har numera en övernattningslägenhet för samtliga medlemmar att nyttja. Ni finner den på kortsidan vid port 7, i källaren bredvid gymmet. Det finns en dubbelsäng och soffa i rummet (totalt 4 sovplatser), samt toalett och handfat dock utan dusch. Den som hyr tar med egna lakan.
  • Lägenheten hyrs per dygn mellan kl. 12.00 - 11.59, max 3 dygn i rad (2 nätter). Föreningen tar ut en avgift på 300 kr/dygn. Ni bokar övernattningslägenheten i appen eller digitala bokningstavlan, på samma sätt som ni bokar tvättstuga och bastu.
  • Vid avslutad uthyrning så ska lägenheten städas och lämnas i det skick som ni vill själva finna den i. Städmaterial finns att tillgå i lokalen.

Bokning av bastu

I vår föreningen finns även en härlig bastu som man kan få njuta av. Det kostar 20kr per gång. Tänk på att kontrollera att bastun är avstängd en extra gång innan ni lämnar lokalen. Det är du som bokat som ansvara för att bastun är avstängd när man är klar.

Gym

Visst är det härligt med ett gym i föreningen. Ni finner den på kortsidan vid port 7, i källaren bredvid övernattningslägenheten. Gymmet har öppet mellan 9-20. För att alla ska trivas är det ingen aktivitet i gymmet efter kl. 20 samt att man inte spelar högmusik eller släpper tunga vikter i golvet.

Snickarbod

För den händiga finns även en snickarbod i föreningen, den går inte att boka utan man får kika när den är ledig. Det viktigt att man städar och plockar i ordning efter sig för allas trevnad.

Grill och uteplats

I vår förening har vi en väldigt fin och trivsam grill- och uteplats för gemensamt bruk. Grill- och uteplatsen går inte att boka utan vi samsas om platsen, ett perfekt tillfälle att lära känna sina grannar lite bättre. Även här är det viktigt att man städar och plockar i ordning efter sig för allas trevnad, samt att vi inte skräpar ner i naturen.

Föreningslokaler
    Gym