Styrelsen vill tacka alla för ert tålamod gällande TV-bytet till Telenor från Tele2 (fd Comhem). Styrelsen är medveten om att det varit många tekniska utmaningar och att det fortfarande är det emellanåt hos vissa boende där bilden fryser/hackar och ni behöver starta om routern.
För att Telenor ska få vetskap om detta uppmuntrar vi er att ta direktkontakt med deras support där de bland annat kan besvara frågor nedan.
För boende:
Telenors Kundtjänst
020 – 222 222
Öppet vardagar kl. 8-18.
Teknisk support för bredband, tv och hemtelefoni via bredband: Öppet: Vardagar kl. 8-21, Helger kl. 10-19.
Exempel på frågor som kundtjänst kan besvara:
• Jag har frågor om vilka tjänster som ingår.
• Jag behöver hjälp att aktivera mina tjänster.
• Jag behöver en ny router.
• Jag undrar om min nya router är skickad.
• Jag är osäker vilka tjänster jag har.
• Jag har frågor om min faktura.
• Jag har problem med tjänsterna.• Hur installerar jag min router och/eller TV box?