Felanmälan & hjälp

Här kan du få hjälp i de ärenden du finner till vänster i menyn.

Förvaltningskontoret

I de fall ärendet du behöver hjälp med inte finns i menyn till vänster är du välkommen att besöka oss på förvaltningskontoret. Vi finns på Marknadsvägen 189, baksidan av huset.

Öppettider

Tisdag 08.00-10.00

Torsdag 15.30-18.00

Det är även möjligt att boka en besökstid. Ring eller mejla kundtjänst så kontaktar förvaltningen er så ni kan komma överens om en tid.

Telefontider

Tekniska frågor: måndag-fredag 7.00-16.00

Ekonomifrågor: måndag-fredag 9.00-11.00, 14.00-16.00

Telefon Bredablicks kundtjänst: 010-177 59 00

E-mail Bredablicks kundtjänst: info@bredablickgruppen.se , ange "Volten" i ämnesraden.

Det finns även ett kontaktformulär, se här.

Andra fel

Vid andra fel (vardagar 07.00-16.00) kontakta Bredablick på 010-177 59 00. Övrig tid kopplas ni till deras fastighetsjour. Välj "1" för jour och "2" för Stockholm.

Du kan även göra felanmälan på webben via denna länk.

PHM Digital

Vi använder PHM Digital, logga in på www.phmdigital.se . Det finns även en app "PHM Digital Mitt boende". Även här kan felanmälan göras. Man kan även se sina avier, lägenhetsutdrag, nyheter, föreningens kalender, mm.

Fel på balkongen

Våra balkonger byggdes av Balco. Alla fel anmäls direkt till www.balco.se/serviceanmalan

Mäklare

Mäklare kan vända sig till maklare@bredablickgruppen.se .
Obs! Era köpare behöver vara medlemmar i HSB. Skicka medlemsbevis/kvitto på betalt medlemskap till Bredablick.