Tanken med det nya inloggade läget är att ge dig som användare en bättre upplevelse där det är lättare att hitta till de tjänster du vill utföra. Mitt HSB kommer nu att fortsätta utvecklas.
Mitt HSB är den digitala plattformen som alla våra kunder och medlemmar använder sig av för att sköta allt som har med boendet att göra. Om du bosparar i HSB kan du se dina bosparpoäng, om du är medlem kan du ta del av dina medlemsförmåner och är du förtroendevald i en bostadsrättsförening kan du sköta föreningens ekonomi, attestera fakturor och mycket mer.
Här kan du se filmer som ger en snabb överblick över de största nyheterna och vilka funktioner som finns i Mitt HSB.
För dig som sitter i styrelse
För dig som är boende i en bostadsrättsförening
För dig som bor i HSB, är medlem eller bosparare
Välkommen att delta på öppet hus där vi visar en demo och introducerar det nya gränssnittet. Det kommer också finnas möjlighet att ställa frågor.
Hur loggar man in?
För att logga in i Mitt HSB, gå till www.hsb.se/stockholm och klicka på ”Logga in” uppe i högra hörnet.
Tips: Kom ihåg att uppdatera länkarna om du haft bokmärken sparade i din webbläsare då dessa inte kommer fungera längre.
Vad händer med vårt intranät vid lanseringen av nya Mitt HSB?
Om din bostadsrättsförening använder brf-intranätet i det inloggade läget, kommer detta länkas in från gamla Mitt HSB så ni har tillgång till alla era sidor och funktioner precis som vanligt. Du hittar länken till intranätet under ”Mina Sidor” i Mitt HSB om din brf använder tjänsten.
Vi kommer jobba vidare med funktionaliteten av intranäten i nya Mitt HSB löpande och fler funktioner kommer integreras i nya Mitt HSB allt eftersom.
Du hittar svar på fler frågor i FAQn i nya Mitt HSB.
Tveka inte att kontakta vår Kund- och Medlemsservice på 010-442 11 00 (öppet mån-ons & fre 08.00-16.30. tors: 08.00-18.00) eller fyll i formuläret här: https://www.hsb.se/stockholm/om-hsb/kontakt/kontakt/