Föreningen har ingått ett 3-års avtal med Tele2 (fd Com Hem) som började gälla fr o m 2020-01-01. Fr o m 2023-01-01 gäller löpande ett år i taget. Våra nytecknade produkter, bredband och fast telefoni, är ett tillägg till vår tidigare produkt TV Small.
Vi har också ett tidigare avtal där ett programkort ingår för att få digitala TV-kanaler. För er som redan har det tillkommer ingen extra kostnad.
För att kunna använda de nytecknade tjänsterna behöver du själv göra en beställning, se "Nytt gruppavtal bredband, telefoni" nedan.
Om du har annan leverantör idag och önskar byta till Tele2 så behöver du säga upp dina nuvarande avtal.
Om du har några frågor kring TV, bredband eller telefoni, hänvisar vi först och främst till Tele2 kundservice på telefon 90 222 eller via epost kundservice-info@tele2.se.
Om du tror att det är en fråga som föreningen bör svara på, då kan du kontakta någon i styrelsen.
Tänk på detta när du säljer lägenheten eller är nyinflyttad. Mer information om flytt och adressändring, avsluta abonnemang, överlåta abonnemang m m, hittar du hos Tele2 kundservice. Välj "Sök" längst upp och skriv in t ex "flytt och abonnemang".
Ring 0775-171720 (Kundservice för gruppavtal) om du kontaktar dem av någon av nedan anledningar.
Säljer lägenheten
Du har tre alternativ när det gäller ditt abonnemang och utrustning.
Nyinflyttad
För att få tjänsterna från Tele2 behöver du antingen göra en ny beställning eller komma överens med säljaren om överlåtelse.
Mer information finns i dokumenten nedan och på Tele2 hemsida.