Kvarterslokal

Föreningen har en fin kvarterslokal för våra medlemmar. Adressen är Slottsbrovägen 26

Expedition

I kvarterslokalen finns vår expedition. För öppettider mm se vicevärd

Samlingssal och festlokal

I kvarterslokalen finns en samlingssal för föreningens medlemmar. Lokalen har plats och servis för ca 50 personer. Bokas via anskningstavlan i kvarterslokalen dagtid mellan 06:00 - 18:00 Kostnad per uthyrningstillfälle 200:-, faktureras i efterskott.

Kvarterslokalen får bara bokas en gång i månaden (per lägenhet). Det är för att fler ska kunna få tillgång till lokalen. Om fler bokningar görs kan överskridande bokningar avbokas. Om behov av fler bokningar finns kontakta styrelsen.

Regler för städning  mm

1) Lokalen får endast bokas och användas för medlemmars eget bruk. Att boka för vänner och bekanta när man själv inte är närvarande är inte tillåtet och kan leda till avstängning ett år.

2) Lokalen ska städas och lämnas iordningställd efter användning. Städning innebär dammsugning och våttorkning av golv, avtorkning av bord, diskning och återställning av allt porslin samt att bord och stolar återställs på sina platser.

3) Om städningen inte är tillräckling kan den som bokat debiteras med 1500 kr för extra städning. Samtidigt får den som bokat en prick eller anmärkning. Efter två prickar får man inte boka lokalen på ett år.

Om någon är osäker på vad som gäller för festlokalen kontakta gärna styrelsen.

Övernattningsrum

Övernattningsrum för föreningens medlemmar och gäster finns i kvarterslokalen. Rummet innehåller två fasta sängplatser och två extra sängar av enklare karaktär. Tillgång till pentry, toalett och dusch ingår i kostnaden. som uppgår till 200:- per natt. Bokas via bokningstavlan i kvarterslokalen dagtid 06:00 - 18:00

Övernattningsrummet får bokas max 2 nätter i följd. Detta för att fler ska kunna få tillgång till rummen. Om längre bokningar görs kan överskridande bokningar avbokas. Kontakta styrelsen om behov av längre bokningar finns.

Regler för städning se ovan.

Bastu

Bastu finns att tillgå, måndag - tisdag för enskilt bruk, kostnad 50:- / tillfälle. Dambastu onsdagar och herrbastu torsdagar, avgiftsfritt. Självbokning dagtid 06:00 - 18:00 maximalt en vecka i förväg via bokningstavlan i kvarterslokalen.

Regler för städning se ovan.