Brf Skogslyckans vision

Vision

Vår vision är att Brf Skogslyckans ska vara det mest attraktiva alternativet för de som söker ett nytt boende i Växjö och alltid vara trivsamt för oss som redan bor här.

Målbild

-       Vi vill hålla en hög nivå på underhållet av våra byggnader och vid förändringar ta stor hänsyn till deras arkitektoniska värde

-       Vi värnar också om att bevara och förbättra våra gemensamma utrymmen och grönområden så att alla kan njuta av en vacker och välskött omgivning

-       Vi vill också sträva efter hållbarhet och miljömedvetenhet genom att uppmuntra till återvinning, energieffektivitet och minskad konsumtion av resurser.

-        Vi vill främja trivsel och gemenskap i föreningen genom information, dialog och olika sociala evenemang och aktiviteter där alla medlemmar uppmuntras att delta.

-        Vi vill skapa en trygg och säker miljö för våra boende genom att upprätthålla goda säkerhetsrutiner och genom samarbete med lokala myndigheter

-       Brf Skogslyckan ska upplevas som en ekonomiskt trygg och stabil förening med rimliga avgifter.