Brf Värends Vision

Brf Värend skall, tillsammans med medlemmarna, verka för den bästa möjliga boendemiljön.

Visionen för vår Bostadsrättsförening är att ligga i framkant inom både teknikutveckling och konstruktions utveckling.

det betyder att vi arbetar ständigt med att hitta nya innovations lösningar på de båda ämnena. Resultatet av vårat arbete är att fiber åtkomst finns i alla lägenheter med hastigheter ifrån olika operatörer upp till 1000 Mbit. det som vi har siktet inställt på nu är att kunna göra så att fastigheten blir mer självständig när det kommer till energi och miljö då vi kontinuerligt jobbar efter våran renoverings plan för fastigheten tittar vi på solenergi samt bättre sätt att ta vara på varmluft samt varmvatten som vi använder oss utav.

följ med oss på resan in i framtidens boende

Med vänliga hälsningar från oss på Brf Värend.