Felanmälan görs till Upplands Boservice per telefon eller på deras hemsida.
Tänk på att du själv får betala de flesta arbeten som görs i din lägenhet.
Mer detaljer om vad som är bostadsrättshavarens respektive bostadsrättsföreningens underhållsansvar finns i ett utdrag från HSB:s folder "Vem ska underhålla bosstadsrätten" och i stadgarna. Om du vill vara helt säker på vad som gäller bör du dock fråga Upplands Boservice eller vår vicevärd.
Felaktig namnskylt (entré, postbox och tidningsklämma) åtgärdas av Upplands Boservice.
Telefon: 018-187401, 018-187400 (växel)
Hemsida: www.boservice.se
Ohyra
Tveka inte att anmäla att du har fått in ohyra i din lägenhet. Varken du själv eller föreningen behöver betala för skadedjursbekämpningen eftersom den omfattas av föreningens fastighetsförsäkring. Anmälan görs till Nomor antingen per telefon eller via deras hemsida. Ange Trygg Hansa försäkringsnummer 25-0148307.
Telefon: 020 - 54 55 56
Hemsida: skadeanmälan
Kabel-TV (ComHem)
Om du misstänker att det är fel på tv-sändningarna kan du kontakta Com Hem. Kolla gärna först med en granne så att det inte är din tv som det är fel på.
Telefon: 0771 - 55 00 00
E-post: kundservice@comhem.com
Hemsida: www.comhem.se
Bredband (Bredbandsbolaget)
Om du har problem med ditt bredband från Bredbandsbolaget kan du kontakta dem per telefon eller via ett formulär på deras hemsida.
Kundtjänst, support och beställning:
Tel 0770 - 777 000, alla dagar 8-22.
Kundservice hemsida