Nu går det åter att boka våra utrymmen digitalt

29 januari 2021 Problemet med att komma åt web och mobil för att boka våra gemensamma utrymmen är nu åtgärdat av Electrolux och Certego. Det som kan krävas är att du gör en ny inloggning. Se instruktion i bild och nedan.

Via webben och länken https://bokning.passerkort.se/hsbbrf402hamnen/ går det alldeles utmärkt att boka bastun, övernattningsrummet och växthuset. Däremot för att komma åt att boka via mobilen och Electrolux app kan du behöva göra om inloggningen en gång.

Detta sker enklast genom att först gå in på webben https://bokning.passerkort.se/hsbbrf402hamnen/ och sedan Logga in* som vanligt > välja sin panel (adress) > och därefter klicka på Använd mobilen för att boka som syns längst ner på sidan. Då får du upp en QR-kod som du scannar via Electrolux-appen. När det är gjort är du inloggad och behöver inte göra om proceduren.

*Saknar du inloggningsuppgifter hör av dig till HSB-förvaltaren Kennet Fröberg, kennet.froberg@hsb.se