Till mäklare och spekulanter

Här har vi samlat vanligt förekommande frågor från mäklare och hänvisar till nedanstående länkar där informationen finns. Klicka på rubriken för att hamna rätt. På hemsidan finns mer information att hämta.

Hissar: Nya hissar installerades 2019-2020. Inga hissar finns på Prästgårdsgatan 8.
Elavtal: Varje boende måste teckna eget elavtal för lägenheten. Föreningen har gemensamt avtal endast för gemensamma utrymmen.

Renoveringar, underhåll sker fortlöpande enligt underhållsplan och behov.

Delat ägandeskap

TV/internet

Övrigt:
Föreningen har en aktiv styrelse samt en aktiv energigrupp, där alla medlemmar är välkomna att engagera sig. I föreningen finns ett gym, en bastu, flera tvättstugor, föreningslokal med kök, pingisbord, ett gästrum samt en fantastisk trädgård med plommonträd, päronträd, äppelträd, körsbärsträd, vinbärsbuskar, fläder, kryddväxter och äng.