Alla medlemmar och boende har automatiskt ett användarkonto på Mitt HSB. Du loggar in med BankID alternativt personnummer och lösenord via knappen ”Logga in på Mitt HSB” uppe till höger. Första gången du loggar in, behöver du godkänna vår hantering av dina personuppgifter, se instruktion här.
Om du inte har BankID och har glömt ditt lösenord begär du nytt här.
Nej, tyvärr inte. Kontakta oss på ekonomiforvaltning.boservice@hsb.se alternativt på tfn 018-187402 för att göra dina ärenden.
Du loggar in för att ta del av allt som rör ditt boende – här kan du utföra dina ärenden när det passar dig. Du kan exempelvis hitta ditt medlemsbevis, betalningsuppgifter till dina avier, se vilka pantnoteringar som finns på din lägenhet samt hitta bostadsrättsinformation.
Som förtroendevald i en styrelse når du många av våra digitala tjänster via Mitt HSB, exempelvis överlåtelser, ändringsanmälan vid styrelseförändring samt attest av leverantörsfakturor. Tänk på att ha uppdaterade kontaktuppgifter under Min profil.
Du uppdaterar dina kontaktuppgifter på Mitt HSB > Min profil.
Med rätt kontaktuppgifter har du möjlighet att få notiser för tex information från styrelsen eller aktuella köärenden. Alla medlemmar och boende har ett användarkonto på Mitt HSB. Du loggar in via knappen ”Logga in på MItt HSB” uppe till höger, med BankID eller personnummer och lösenord.