Fakta om brf Ängen

HSB bostadsrättsförening Ängen i Arvika
Org. nr: 716411-1861
Ängen består av tre 2-plans hus med totalt 22 lägenheter. Dessutom finns 2 förrådshus, tvättstuga, el-central och soprum samt 14 parkeringsplatser.
Fastigheten byggdes 1986 och har adress Viksgatan 18 och 20. Fastighetsbeteckning är Renen 1.

Välkommen som delägare!
Vi medlemmar är ju alla delägare i vår förening. Därför är det viktigt att vi som bor i bostadsrättsföreningen hjälps åt. Tillsammans kan vi skapa en välmående förening med attraktiva lägenheter
Vi vill att alla ska trivas i föreningen och att stämningen är god, så att vi hejar när vi ses på gårdenoch känner trygghet i vårt boende.
Vi i Ängen är tacksamma om du som nyinflyttad kommer med idéer på hur vi ska öka trivseln i området, hur vi kan samarbeta bättre och kunna få ner kostnaderna. kontakta gärna styrelsen.