Mall för standardsvar till mäklare vid frågor om föreningens ekonomi och parkeringsplatser

Föreningens ekonomi

Föreningen utför nu under ett antal år några större behövliga underhållsarbetne. Istället för stambyte utför föreningen relining, vilket kraftigt minskar kostnaderna jämfört med stambyte. Föreningens ekonomi är så pass god att vi räknar med att klara de aktuella arbetena utan eller med enbart måttliga avgiftshöjningar de närmaste åren, trots allmänna kostnadsökningar i samhället.

Föreningens parkeringsplatser

Föreningen har ett kösystem för parkeringsplatser men hittills har det alltid funnits lediga parkeringsplatser för de som vill ha, men plats kan inte väljas fritt och det kanske inte kommer att gå att välja med eller utan motorvärmare. Föreningen har också platser med elbilsladdning.