Kvartershuset

Kvartershuset är det blå huset mitt på området. I Kvartershuset kan man ha fest eller bada bastu. I huset finns även ett övernattningsrum.

Föreningslokalen i Kvartershuset kan bokas för kalas, fester eller som övernattning för långväga gäster. Porslin för 50 kuvert finns.

Bokning sker i en almanacka i entrén, man kan endast boka ett tillfälle i taget. Lägenhetsnyckeln passar till Kvartershusets ytterdörr. Nyckel till föreningslokalen hämtas på vicevärdskontoret måndagar 18-19 eller enligt överenskommelse. Kostnaden är 100 kr/dygn och betalning sker när nyckeln avhämtas.

Övernattningsrummet kan även hyras för 100 kr/dygn. I rummet finns sovmöjlighet för 3-4 gäster.

Allmänna förhållningsregler för användande av lokalerna finns på tavla i lokalen, vid köksdelen. Glöm inte att städa även toaletten i entrén när Du använt lokalen.

Nyckeln återlämnas när städningen är avklarad, exempelvis i den bruna lådan innanför ytterdörren.

Bastu

Bastun i Kvartershuset bokas på anslagstavlan i entrén och kan nyttjas kostnadsfritt. Glöm inte att städa ordentligt efter Dig!

Vicevärdskontoret

Också vicevärdskontoret finns i Kvartershuset. Här sitter Katarina på måndagar mellan klockan 18 och 19.