Vi stödjer inte längre, fullt ut, webbläsaren Internet Explorer (version 11 eller tidigare) då detta är en gammal webbläsare som inte längre underhålls av Microsoft och inte fungerar med modernare webbteknik. Därför rekommenderar vi att ni istället använder er av någon av dessa webbläsare: Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge eller Apple Safari

Tekniska frågor

Har du problem att logga in i Mitt HSB, glömt ditt lösenord eller har svårigheter att redigera er brf-hemsida? Här listar vi vanliga frågor och tipsar om lösningar.

Problem att logga in i Mitt HSB?

Mitt HSB fungerar bäst i webbläsarna Google Chrome eller Microsoft Edge, på en PC (men fungerar givetvis även på andra enheter). Dessa är gratis att ladda ner.

Uppdatera webbläsaren
Se till så att du har den senaste versionen av webbläsaren. Så här gör du för att kontrollera uppdateringar av de olika webbläsarna:

Prova att sätta webbläsaren i Privat-läge
Ibland kan det vara cookies eller något annat som ställer till det. Sätt gärna din webbläsare på Privat-läge för att testa om det fungerar. Så här gör du Privat-läge:


Om denna åtgärd hjälper, rekommenderar vi att du tar bort dina cookies och temporära filer.
Så här rensar du cookies

Har du glömt ditt lösenord?

Lättast är att logga in med BankID. Om du inte vill göra det och har glömt ditt lösenord kan du beställa ett nytt lösenord här.

Så hittar du rätt i Mitt HSB

Här ser du vilka möjligheter som finns i Mitt HSB för dig som bor i bostadsrätt:

Här ser du vilka möjligheter som finns i Mitt HSB för dig som bor i HSB, är medlem eller bosparare:

Du som sitter i styrelsen kan läsa mer om menyer och funktioner i Mitt HSB här.