Mitt HSB fungerar bäst i webbläsarna Google Chrome eller Microsoft Edge, på en PC (men fungerar givetvis även på andra enheter). Dessa är gratis att ladda ner.
Uppdatera webbläsaren
Se till så att du har den senaste versionen av webbläsaren. Så här gör du för att kontrollera uppdateringar av de olika webbläsarna:
Prova att sätta webbläsaren i Privat-läge
Ibland kan det vara cookies eller något annat som ställer till det. Sätt gärna din webbläsare på Privat-läge för att testa om det fungerar. Så här gör du Privat-läge:
Om denna åtgärd hjälper, rekommenderar vi att du tar bort dina cookies och temporära filer.
Så här rensar du cookies
Lättast är att logga in med BankID. Om du inte vill göra det och har glömt ditt lösenord kan du beställa ett nytt lösenord här.
Här ser du vilka möjligheter som finns i Mitt HSB för dig som bor i bostadsrätt:
Här ser du vilka möjligheter som finns i Mitt HSB för dig som bor i HSB, är medlem eller bosparare:
Du som sitter i styrelsen kan läsa mer om menyer och funktioner i Mitt HSB här.