Vi stödjer inte längre, fullt ut, webbläsaren Internet Explorer (version 11 eller tidigare) då detta är en gammal webbläsare som inte längre underhålls av Microsoft och inte fungerar med modernare webbteknik. Därför rekommenderar vi att ni istället använder er av någon av dessa webbläsare: Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge eller Apple Safari

Felanmälan

Gör en felanmälan via Mitt HSB

Det enklaste sättet att göra en felanmälan är genom att logga in i Mitt HSB. Här är dina uppgifter förifyllda och du kan enkelt följa förloppet på din felanmälan.

Gör en felanmälan via Mitt HSB

 

Gör en felanmälan med formulär

Du som saknar inloggning till Mitt HSB kan använda formuläret nedan för att göra felanmälningar. Det gäller dig som bor i en förening som inte köper administrativ förvaltning från HSB Landskrona.

Gör en felanmälan på webben

 

Akut felanmälan via telefon

Du kan ringa in din felanmälan på följande nummer:

Felanmälan: 0418 - 49 99 90

Akuta ärenden bör alltid ringas in.

 

Viktig information till brf:er som har särskilda rutiner kring felanmälan hos HSB Landskroan.

Tjänsten Felanmälan 2.0 är aktiverad enbart till de kunder som inte har särskilda rutiner kopplade till sin felanmälan. Om du har frågor kring era rutiner och tjänsten, kontakta kundtjänst för mer information: 

Kontakt
Telefon: 0418 - 49 99 00
E-post: info.landskrona@hsb.se

Telefontider:
Helgfria vardagar kl. 10-16

Lunchstängt kl. 12-13
Dag före röd dag stänger kontoret kl. 12