Felanmälan & Support

Fyll i formuläret för att göra felanmälan eller ställa frågor som rör din lägenhet eller området.

Frågan besvaras normalt inom 3-5 dagar.

Är din frågan akut som tex läckande vatten eller liknande, ring!

Din fråga/felanmälan kan röra tekniska frågor om tex vatten/avlopp, el, värme eller om du har frågor inför planerad renovering och vad du får göra utan att meddela styrelsen. Det kan även vara frågor av enklare och allmän karaktär.

Detta formulär går automatiskt via mail till representant för styrelsen som återkopplar. Din fråga behöver inte nödvändigtvis tas upp på ett protokollfört möte utan kan besvaras av den styrelsemedlem som delegerats ansvar för det ämnesområde din fråga rör.

Gäller din fråga problem med TV/internet/telefon, hänvisar vi i första hand till support hos den leverantör där du är kund för tjänsten.

OBS! Om du har synpunkter eller frågor du vill att styrelsen tar upp på ett protokollfört möte, använd istället formuläret "Skrivelse till styrelsen"

Tack för din fråga/felanmälan. Ansvarig kontaktar dig inom några dagar.
OBS! är din fråga akut, följ upp med telefonsamtal till ansvarig i kontaktlistan på vår hemsida under "Styrelse/kontakt"