Styrelsen bemannar brf-kontoret 1 gång per månad, måndagar mellan klockan 18.00 och 19.30. Varmt välkomna med frågor och förslag till styrelsen under denna tid, felanmälningar hänvisas som vanligt till Riksbyggen. Se mer information nedan.
Följande datum finns styrelsen på plats på brf-kontoret, fler datum uppdateras löpande:
Vid frågor, kontakta HSB kundservice om ni har frågor kring ert boende.
Smedjegatan 9 Luleå eller e-post: kundservice.norr@hsb.se
Telefonnummer: 010-303 20 00
Vid felanmälningar, kontakta Riksbyggen via e-tjänsten Mitt riksbyggen
www.riksbyggen.se/kundtjanst/felanmalan/
Telefonnummer: 0771-860 860
Akuta felanmälningar görs via telefon och övriga felanmälningar via e-tjänsten.
Om ni vill skicka en skrivelse till styrelsen, en motion till kommande föreningsstämma eller ansöka om andrahandsupplåtelse av er lägenhet ber vi er att i första hand göra det via inloggat läge i Mitt HSB (finns i menyn under Ärenden och felanmälan). www.hsb.se/norr/brf/kallkallan
I andra hand kan ni skicka e-post till styrelsen: styrelse@kallkallan.nu
I tredje hand kan ni lägga ett papper i brevlådan vid källaringången i hus B. Kom ihåg att notera ner ert ärende och kontaktuppgifter om ni önskar återkoppling från styrelsen.
Kom ihåg att aktivera notiser via e-post på Mitt HSB (finns i menyn under Min profil/Mina uppgifter) så att ni löpande får information som styrelsen lägger upp.