Kund och Medlemsservice
Hit vänder du dig exempelvis vid akuta fel, felanmälan i allmänna utrymmen, försäljning av bostadsrätt, frågor om panter, frågor om månadsavgifter, namnändring etc.
Anmälan: www.hsb.se/stockholm/om-hsb/kontakt/
E-mail: service.stockholm@hsb.se
Tel: 010-442 11 00
Öppettider: måndag-onsdag kl: 08:00-16.30
torsdag kl: 08:00-18:00
fredag kl: 08:00-16:30
Jour
Akuta fel efter arbetstid anmäls till jouren. Tänk på att onödiga utryckningar medför kostnader för föreningen, om felet kan vänta till nästa dag felanmäls det som vanligt.
Tel: 08-695 00 00
Bredband, TV och telefoni
Om det uppstår problem med uppkoppling eller om du vill beställa ökat utbud av tjänster vänder du dig direkt till bredbandsleverantören Bredbandsbolaget.
Tel: 0770-777 111
Vitvaror
Ni har 5-års garanti på vitvaror, ni har fått ett garantibevis från Electrolux. När ni ringer felanmälan ange det referensnummer som finns på garantibeviset som finns i HSB-pärmen.
Tel: 0771-76 76 76
Parkeringsfrågor
Om ni undrar över hyresavier eller vill ha en garageplats ska ni kontakta HSB Servicecenter
Tel: 010-442 11 00
Hiss
Om hissen är trasig ska ni vända er till Kone med felanmälan. Även i hissen finns kontaktuppgifter om den skulle stanna.
Tel: 0771-50 00 00