Föreningslokal

Föreningslokalen är belägen på Skeppargatan 73 med ingång från valvet och får lånas kostnadsfritt av medlemmarna. Här kan mindre sammankomster t ex studiecirklar, bridgespel etc. hållas. Pentry med diskbänk, mikro, kaffebryggare och kylskåp finns.

HUR BOKAR JAG FÖRENINGSLOKALEN?

Föreningslokalen bokas på samma vis som tvättstugan, men du väljer ”Föreningslokalen” i listan.

Bokningsregler för föreningslokalen

• Du kan boka föreningslokalen max 2 ggr per vecka
  • Lokalen kan bokas upp till 4 månader i förväg
  • Lokalen får endast nyttjas mellan kl. 08.00 – 22.00
  • Lokalen bokas per timme samt max 6 h i följd
  • Den som bokat lokalen ansvarar för att avstädning efter användning, samt är ersättningsskyldig för eventuella skador uppkomna under bokningsperioden
  • Max 20 personer får vistas i lokalen samtidigt
  • Om lokalen inte tagits i bruk av den som bokat inom 1 h kan den bokas av annan
  • Endast den som bokat lokalen har tillgång via sin nyckelbricka

Genom att boka lokalen har man accepterat föreningens bokningsregler.

Observera att medlemmar endast kan ha 3 bokningar åt gången (inkluderat tvättstuga, övernattningsrum och föreningslokal), sedan kan du inte boka mer förrän dessa tider är nyttjade.